4.8
Based on 168 Reviews
google

Eigenlijk moet ik het niet vertellen maar ja, ik gun een ander ook een goed kapsel en na jaren zoeken heb ik eindelijk deze kapsalon gevonden. Afspraak online, betalen kan online hoeft niet. Nauwelijks wachttijd. Rustig en gezellig en topkapsters/kappers. Je krijgt de dag ervoor een herinnering in je mail. Kapster Brit is mijn favoriet.

Tanja dinsdag 2 juni 2026
google

The nicest experience I’ve had getting keratin! Highly highly recommend! Can’t wait for the results after the first wash!! Thanks so so much

sanya talwar zaterdag 30 mei 2026
google

Fantastische kapper! Ik kon last moment een plek krijgen, en heb de beste behandeling gekregen in jaren.

Lazy Things zaterdag 25 april 2026
google

Ik ben blij dat ik deze kaper hebben gevonden! Ik kan het absoluut aanraden om je te laten knippen door Britt. Zij heeft heel veel kennis (ook over krullen!) en een afspraak met haar is hartstikke gezellig. Ze begrijpt snel wat je wilt (en niet wilt) en heeft goede tips. Dankjewel Britt :)

Petra zaterdag 25 april 2026
google

After trying for 3 years to find the right colorist in Amsterdam and get the blonde shade that I love, I finally found it - in Julia, from Van Marco by Julia 🩷 Julia was very welcoming, she listened to my story (about a stylist who destroyed my hair - to the extent that I had to cut it short, pixie short to be exact) and she promised to give her best to get me back the platinum icey blonde that I love (and used to have). She said that would be work in progress to grow it back and maintain it, but I would get back to what I'm looking for. Today was the first step and I'm so happy I trusted the reviews I found about her work. It was all worthy to wait for this appointment and I highly recommend if you are looking for beautiful blonde hair book Julia - she won't disappoint! Thank you! You made my day! See you next time ☀️

laura loghin donderdag 16 april 2026
google

Another superb cut and colour at Van Marco - great service, as always, from their lovely team

James zaterdag 11 april 2026
google

Toplocatie voor knippen en keratinebehandeling. Top team. Uiteindelijk goed gelukt dankjullie wel🙏🏼❤️

Arezoo donderdag 9 april 2026
google

I had my hair cut with Julia and it was such a great experience, she understood exactly what I wanted, my hair looks great and everyone working there was super nice. This will become my new regular hairdresser in Amsterdam for sure. Looking forward for my next highlight appointment with Adriano!!!

Hande Alp zaterdag 14 maart 2026
google

Ben super vlot en goed geholpen, top service!

Simon Kempenaar zaterdag 7 maart 2026
google

Melissa was great advice, definitely recommended. All the hair dressers are very nice and you feel welcome.

Jade Mahuzier vrijdag 6 maart 2026
google
Ina Brex maandag 26 januari 2026
google
Astri Anggariani zondag 11 januari 2026
google
Mijntje van Gorkum zaterdag 29 november 2025
google

It was my first appointment in this salon today. Julien was amazing, very knowledgable, friendly, and had a great technique. Salon is very clean, with great atmosphere. I'll be going back for sure.

Kate Gegenava maandag 10 november 2025
google

De aller aller aller beste kapper die er is. Ik kwam hier binnen twee jaar geleden met beschadigd geblondeerd haar, het was bros, afgebroken en dood. Binnen een jaar was er al een enorm groot verschil qua herstel door hun goede behandeling en verzorging, en het werd elk half jaar steeds gezonder. Nu twee jaar verder kom ik hier altijd met plezier, de service is geweldig, er werken zulke lieve mensen die gepassioneerd zijn over hun vak en dat is terug te zien in het resultaat. Vooral voor kleuren en herstellen van de kwaliteit van het haar zou ik ze zeker aan raden, ze zijn de beste! Dankje lieve Julia, ik ga hier altijd weg met preciés het beeld wat ik in mn hoofd had. YOU’RE AMAZING ❤️

Yasmina Tange dinsdag 4 november 2025
google

Britt... vandaag geen 10 maar een 11. Ben weer zo blij met krullen, kleur en model.TOP!!!!

wodka lime donderdag 23 oktober 2025
google

Waar moet ik beginnen, ik ben vandaag door Nina gekleurd. Vanaf het begin had zij een enorm fijne en warme energie. Ik voelde me begrepen zonder al teveel hoeven te zeggen. Ze begreep de visie die ik had en heeft het tot in de puntjes uitgevoerd. Eindelijk is de zoektocht naar een goede kapper over, want ik ga nooit meer ergens anders naartoe! In het specifiek, Nina, je bent een topper! Groetjes en tot snel! Nada

Nada Cheuk dinsdag 23 september 2025
google

Amazing experience, thanks Nina for your advice and the lovely haircut!

Julieta Gonzalez dinsdag 2 september 2025
google

Hoewel ik erg prettig behandeld ben was er van de keratinebehandeling totaal geen resultaat te merken. Wel wat mn haar hierdoor erg beschadigd. Ik wou deze beschadigde punten er graag laten afknappen en heb hier contact met de salon over opgenomen. Ze boden alleen een nieuwe behandeling die wederom niet heeft gewerkt en ik heb uiteindelijk ZELF 10 cm van mn haar moeten afknippen. Heel erg jammer

Luna vrijdag 29 augustus 2025
google

Ik wil een compliment geven voor de geweldige service! Het was heel goed, mijn haar ziet er prachtig uit en ik ben super blij met het resultaat. Daarnaast zijn de medewerkers ontzettend lief en vriendelijk. Echt een aanrader!

Nathalie Van miduiks woensdag 27 augustus 2025